دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1395 - 09:13
همراه و همگام با دانشجویان در آذر/ 38

توسعه کشور در همه ابعاد، مرهون اندیشه‌های نو، فکرهای خلاق و تلاش دانشجویان

دکتر نوذر قنبری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در پیامی 16 آذر روز دانشجو را به دانشجویان فرهیخته تبریک گفت.
کد خبر : 139882

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ دکتر نوذر قنبری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در پیامی 16 آذر روز دانشجو را به دانشجویان فرهیخته تبریک گفت. در پیام دکتر قنبری آمده است: فرارسیدن شانزدهم آذر؛ روز دانشجو، یادآور روز تاریخی مقاومت و ایستادگی در برابر استعمار غرب و استبداد بر همه دانشجویان بخصوص دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گرامی باد.


پویایی، شور، نشاط و موفقیت در دانشگاه‌ها و حتی توسعه در همه ابعاد کشور، مرهون اندیشه‌های نو، فکرهای خلاق، تلاش های بی بدیل و نقدهای منصفانه دانشجویان عزیز و گرانقدر است. دانشجویان فهیم و انقلابی که در راستای دستیابی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچگاه فریب توطئه های بدخواهان و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را نخورده اند، همواره با اتحاد و یکدلی ثابت کرده اند که با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی پیوندی ناگسستنی دارند.


خلاقیت ها و اندیشه های نوین دانشجویان در دانشگاهها می تواند نوید بخش توسعه گسترده و همه جانبه در ایران اسلامی باشد و بی شک دانشجویان غیور و انقلابی این مرز و بوم در تولید علم و دانش و فرهنگ، حماسه های حیرت انگیزی خواهند آفرید. ضمن تبریک و گرامیداشت این روز بزرگ؛ از خداوند منان برای تمامی دانشجویان بخصوص دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه آرزوی سلامتی، موفقیت و کامیابی دارم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته